اظهارات وکيل بازيکنان طلبکار ملوان
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

اظهارات وکيل بازيکنان طلبکار ملوان


وکيل 9 بازيکن طلبکار باشگاه ملوان گفت: کميته انضباطي اعلام کرده حکمي براي رفع تعليق باشگاه‌هاي بدهکار صادر نکرده است.


  سيامک ميرزازاد اظهار داشت: زماني که خبر توافق هفت باشگاه بدهکار منتشر شد، تعجب کردم زيرا در اين جلسه هيچ نماينده‌اي از جمع طلبکاران اين هفت باشگاه حضور نداشت و فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ که در واقع بايد اجراکننده رأي کميته انضباطي باشند بي‌توجه به حکم رکن قضايي فدراسيون اين تفاهم‌نامه را امضاء کرده‌اند.

به گزارش فارس، اين وکيل دادگستري تصريح کرد: من همين امروز به کميته انضباطي فدراسيون رفتم و مي‌خواستم بدانم چرا حکم تعليق باشگاه بدهکار لغو شده است که مسئولان کميته انضباطي به من اعلام کردند هيچ نامه يا حکمي براي رفع تعليق اين هفت باشگاه بدهکار صادر نکرده‌اند. اين در حالي است که طبق آراي کميته انضباطي که رکن قضايي است بايد توسط سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال که رکن اجرايي هستند اجرا شود.

وکيل بازيکنان طلبکار ملوان افزود: پيش از اين باشگاه ملوان به ما اعلام کرده بود که 65 درصد از مطالبات شما آماده است و براي دريافتش به سازمان ليگ مراجعه کنيد که ما وقتي به سازمان ليگ مراجعه مي‌کنيم مسئولان سازمان ليگ مي‌گويند اين نامه دستور پرداخت نيست. اين يک پيشنهاد براي صلح است و ما پس از آن دوباره به کميته انضباطي مي‌آييم. طبق قانون هم ما بايد با کميته انضباطي طرف باشيم اما در حال حاضر بعد از توافق باشگاه‌هاي بدهکار بدون حضور طلبکاران ما بين فدراسيون و سازمان ليگ پاسکاري مي‌شويم. در حال حاضر درخواست داريم که سازمان ليگ حداقل مبالغي را که ملوان بابت حق پخش و تبليغات محيطي طلبکار است را به نفع طلبکارانش توقيف کند.

ملوان، ذوب‌آهن، تراکتورسازي، استقلال، پرسپوليس، صباي قم و مس کرمان هفت باشگاه بدهکار بودند که کميته انضباطي آنها را تعليق کرده بود اما در جلسه 29 تيرماه در فدراسيون فوتبال اين باشگاه‌ها تفاهم‌نامه‌اي براي پرداخت مطالبات امضاء کردند که از سوي مسئولان فدراسيون عنوان شد، با امضاي اين تفاهم‌نامه باشگاه‌هاي بدهکار رفع تعليق شدند و مي‌توانند در ليگ برتر شرکت کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 542
بازدید کل : 41272
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!